صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰
تیموریان که به دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگشته، سندی از استقلالی بودن خود منتشر کرده است.
به گزارش بولتن نیوز،آندرانیک تیموریان سال 1377 برای اولین بار به تیم جوانان استقلال ملحق شد و پس از آن به ابومسلم رفت و پس از گذراندن چند فصل در بولتون، فولهام و تراکتورسازی، سال 90 دوباره به استقلال پیوست.او پس از چند سال دوری از جمع آبی پوشان به خواسته منصوریان دوباره به این تیم بازگشت تا بتواند آبی پوشان را از شرایط بحرانی خارج کند. حالا عکسی از کاپیتان در دوران کودکی با لباس استقلال منتشر شده که نشان می دهد او از کودکی هوادار این تیم بوده است.


منبع: سیمرغ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :