صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
حسن‌زاده:
مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که از بازی کردن زیر نظر عبدالله ویسی خوشحال است.

گروه ورزشی: مسعود حسن‌زاده درباره حضورش در سپاهان و شروع خوبی که در این تیم داشته است، گفت: از اینکه سپاهان را انتخاب کردم، راضی هستم. من چند پیشنهاد داشتم، ولی بعد از مشورت با خیلی‌ها تصمیم گرفتم با سپاهان قرارداد ببندم تا نیم‌فصل بدی را که پشت‌سر گذاشتم،‌ جبران کنم. چند بار گفته‌ام که انتخاب سایپا اشتباه بزرگی بود که انجام دادم، اما دیگر نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. گاهی اوقات ممکن است یک تیم یا یک بازیکن نتوانند به یکدیگر کمک کنند.

به گزارش بولتن نیوز،وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشحالم که شروع خوبی در سپاهان داشتم و گلی که در اولین بازی به‌ثمر رساندم انگیزه‌ام را بیشتر کرد. من فقط با گل زدن و تأثیرگذاری مثبت می‌توانم آن نیم‌فصل تلخ را جبران کنم. امیدوارم که در بازی‌های آینده باز هم عملکرد تأثیرگذاری داشته باشم و زیر نظر عبدالله ویسی به روزهای خوبی برسم. من خوشحالم که با این مربی کار می‌کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان همچنین از آمادگی تیمش برای بازی با استقلال خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر یاد کرد و گفت: بازی بسیاری سختی درپیش داریم. ما مقابل تیمی قرار می‌گیریم که استقلال تهران را شکست داده است. ما می‌توانیم امسال به سهمیه آسیا برسیم و گرفتن سه امتیاز این بازی برای سپاهان بسیار مهم است. اگر استقلال خوزستان را ببریم جهش بزرگی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :