صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
مدافع استقلال قرارداد خود را به صورت یکطرفه با استقلال فسخ کرد.
به گزارش بولتن نیوز،بعد از اینکه امین حاج‌محمدی موفق نشد در مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال رضایتنامه خود را دریافت کند، امروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

حاج‌محمدی بعد از فسخ قرارداد با استقلال احتمالا امشب یا فردا قرارداد خود را با ماشین‌سازی ثبت خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :