صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
از داوری تا شرایط آب‌وهوایی، همه به ضرر ماشین‌سازی است
هافبک تیم ماشین‌سازی می‌گوید که دیدار این تیم مقابل صبا، بازی حساسی است و حتی بیشتر از شش امتیاز دارد.

گروه ورزشی: احمد کامدار درباره دیدار فردای تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: فکر می‌کنم این دیدار حساس‌ترین دیدار ماشین‌سازی در رقابت‌های لیگ برتر باشد که حتی بیشتر از شش امتیاز دارد. ماشین‌سازی باید هر طور که شده سه امتیاز این بازی را بگیریم تا بتواند خودش را در جدول رده‌بندی بالا بکشد.

به گزارش بولتن نیوز،بازیکن تیم ماشین‌سازی ادامه داد: اگر ما نتوانیم مقابل صبا به پیروزی برسیم، کارمان واقعا سخت می‌شود. ماشین‌سازی هفته‌هاست که بدشانسی می‌آورد، از داوری تا شرایط آب‌وهوایی، همه به ضرر ماشین‌سازی است اما با تمام این بدشانسی‌ها، ما نا امید نمی‌شویم و همچنان به دنبال پیروزی مقابل صبا و بالا آمدن در جدول رده‌بندی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ماشین‌سازی می‌تواند خودش را در لیگ برتر نگه دارد یا خیر، گفت: شک نکنید که ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌ماند، چون در جدول رده‌بندی فاصله تیم‌ها با یکدیگر زیاد نیست و ما هم می‌توانیم با چند برد خودمان را از قعر جدول بالا بکشیم.


منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: ماشین‌سازی ، صبا ، کامدار

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :