صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: با درایت نیروی انتظامی مشکلی در بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس بوجود نیامد.
گروه ورزشی: عبدالکاظم طالقانی در خصوص برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز اظهار داشت: با درایت نیروی انتظامی این بازی به خوبی گذشت و مشکلی پیش نیامد. دلیل تأخیر در برگزاری بازی با تشخیص ناظر بازی بود و ما هم تابع هستیم.

به گزارش بولتن نیوز،رئیس هیئت فوتبال خوزستان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد استعفای کارلوس کی‌روش گفت: بهتر است این سؤال را از مهدی تاج بپرسید.

طالقانی در مورد حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه و مشکلاتی که بوجود آمد، تصریح کرد: برای بازی‌های مقابل پرسپولیس و استقلال مسئله حضور تماشاگران رعایت نمی‌شود. گفته‌اند تا زمان نزدیک به آغاز بازی، تماشاگران فولاد نیایند، پس از آن هر کسی بیاید به او بلیت می‌فروشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :