صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مهران درخشان مهر که در آخرین دقایق نیمه اول به دلیل مصدومیت جای خود را به بازیکن دیگری داد در ابتدای نیمه دوم راهی بیمارستان شد.
به گزارش بولتن نیوز،دقایق پایانی نیمه اول غلامرضا رضایی با خطایی بازیکن تیم ذوب آهن را متوقف کرد خطایی که در نهایت باعث شد داور کارت زردی را به مهاجم نارنجی پوشان نشان دهد.

مهران درخشان مهر با این خطا نتوانست نیمه اول را به پایان برساند و جای خود را به مهرداد قنبری داد و با آغاز نیمه دوم و رسیدن آمبولانس این بازیکن راهی بیمارستان شد تا ادامه درمان خود را خارج از ورزشگاه طی کند.

منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :