صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از بازی نیز گفته بودم که مقابل استقلال به برتری خواهیم رسید.
به گزارش بولتن نیوز،وحید شیخ‌ویسی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: ما به خوبی نقاط ضعف و قوت استقلال را آنالیز کرده بودیم و با بستن نقاط قوت استقلال این تیم را مجبور کردیم به توپ‌های بلند روی بیاورد. خدا را شکر با استفاده از موقعیت‌های خود توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: من قبل از بازی گفته بودم که حتماً مقابل استقلال به پیروزی می‌رسیم. خدا را شکر لطف خدا نیز امروز همراه ما بود تا توپ‌های‌مان تبدیل به گل شود. البته مقداری هم شانس با ما یار بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص ناراحتی علیرضا منصوریان از وقت تلف کردن‌های او تصریح کرد: من بعد از بازی به خود منصوریان هم گفتم که از ناحیه لگن و کتف دچار آسیب‌دیدگی شده بودم، اما اگر باز هم حرکات من باعث سوءتفاهم برای او شده است، از وی عذرخواهی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :