صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: ما با تمام وجود دوست داریم ۳ امتیاز در مشهد بماند و این بازی به نوعی بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود
به گزارش بولتن نیوز،مرتضی شفیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: ما با تمام وجود دوست داریم 3 امتیاز در مشهد بماند و این بازی به نوعی بازی 6 امتیازی محسوب می‌شود بنابراین تماماً دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

وی همچنین افزود :تمامی صحبت‌های ما با آقای عزیزی گرفتن حداکثر نتایج داخل از خانه و گرفتن امتیازات ممکن خارج خانه است و امیدواریم به این امر برسیم.

مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در رابطه با مصدومان و محرومان گفت:مصدوم اصغر جعفری و عباس مرداسی هستند و محروم هم نداریم و موسی ترائوره هنوز بعد از بازی پرسپولیس برنگشته است.

شفیعی در مورد جذب بازیکنان جدید افزود: هنوز 2،3  بازیکن را مدنظر داریم ولی ترجیح می‌دهیم رسانه‌ای نشود.

وی در رابطه با برنامه نود گفت:جناب عباسی در این رابطه صحبت کرده است ولی از زمانی که ما به اتفاق آقای عزیزی وارد کادر شدیم چنین اتفاقی نیفتاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :