صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان:
هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد تأکید کرد که تیمش در بازی با پدیده محکوم به برد است.

گروه ورزشی: حسین بادامکی در مورد وضعیت فعلی سیاه‌جامگان  گفت: طبیعتاً وقتی تیمی شکست می‌خورد شرایط خاصی ایجاد می‌شود، ولی ما باخت به ذوب‌آهن را فراموش کرده‌ایم و خودمان را آماده بازی با پدیده می‌کنیم. تمرینات خوبی هم انجام داده‌ایم و روی نقاط ضعف خودمان کار کرده‌ایم. امیدوارم که در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش بولتن نیوز،وی ادامه داد: بازی آسانی در پیش نداریم، چون پدیده از لحاظ فنی تیم خوبی است. آنها هم مثل ما دنبال برد هستند و با این اوصاف دربی مشهد هم یک بازی شش امتیازی است. امیدوارم در نهایت ما برنده از زمین بیرون بیاییم و فکر می‌کنم توانایی شکست دادن پدیده را داریم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در پایان تصریح کرد: ما در جدول شرایط سخت و حساسی داریم و با ادامه این روند جزو گزینه‌های سقوط خواهیم بود. باید تلاش کنیم و امتیازهایی را که از دست دادیم، جبران کنیم، در ضمن باید در بازی‌های خانگی بیشترین امتیاز را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :