صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
یکی از مربیان شاغل در لیگ یک متهم به فروش (گران فروشی) پیراهن‌های تیمی شد که در آن مربیگری می‌کرد.
به گزارش بولتن نیوز،یکی از مربیان شاغل در لیگ دسته اول که مدتی است به یک کار اقتصادی جانبی که خرید و فروش البسه ورزشی است روی آورده، از سوی نزدیکان و هواداران تیمی که در آن مشغول بود متهم به فروش و حتی گران فروشی البسه ورزشی همان تیم شد.

منتقدان این مربی که در عین جوانی مربی با تجربه‌ای محسوب می‌شود معتقدند که تمرکز این آقای مربی به خاطر فروش البسه ورزشی از هدایت این تیم به هم خورده و به همین دلیل تیم مزبور به رغم هزینه‌های سنگینی که متحمل شده، نتایج خوبی نگرفته است.

اخیرا مربی مزبور به بهانه نتایج ضعیفش در لیگ یک از سمت خود برکنار شده است. 

رقابت‌های لیگ دسته اول کشور که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می‌شود، هفته نوزدهم خود را پشت سر گذاشت و هفته بیستم این رقابت‌ها روز پنجشنبه پیگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر
برچسب ها: گران‌فروشی ، مربی ، متهم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :