صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
قهرمان فصل گذشته رقابت‌های بوندس‌لیگا ۲ ستاره ملی‌پوش و آلمانی هوفن‌هایم را به خدمت گرفت.

به گزارش بولتن نیوز،بایرن مونیخ امروز (یکشنبه) گامی مهم برای تقویت کادر بازیکنان خود برای فصل بعد برداشت.

تیمی که فصل قبل به مقام قهرمانی بوندس‌لیگا رسید، موفق شد همانگونه که در اخبار و گزارشات چند هفته اخیر آمده بود، سباستیان رودی و نیکلاس زوله، 2 ملی‌پوش هوفن‌هایم را جذب کند.

در بیانیه‌ رسمی باواریایی‌ها که انتشاریافت، عنوان شده زوله 21 ساله و رودی 26 ساله از ابتدای ژوییه در اختیار مونیخی‌ها خواهند بود.

برای این منظور رودی قراردادی 3 ساله منعقد کرد. در حالیکه زمان تفاهم‌نامه کاری باواریایی‌ها با زوله بالغ بر 5 سال خواهد بود.

دراین ارتباط کارل هاینس رومنیگه، معاون باشگاه اظهار داشت:بسیار راضی و خوشحالیم که زوله و رودی را به خدمت‌ گرفتیم.

بایرن برای در اختیار گرفتن بازیکن 26 ساله با توجه به این نکته که قراردادش در بهار به اتمام می‌رسد، رقمی را پرداخت نکرد. اما بابت زوله رقمی را خواهد پرداخت که هنوز رسانه‌ای نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :