صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
مدافع جدایی‌طلب تیم فوتبال صبای قم گفت: قلعه‌نویی به من لطف دارد و اگر مشکلی نباشد فردا به تمرینات تراکتورسازی اضافه می‌شوم.

گروه ورزشی: هاشم بیک‌زاده  در خصوص اینکه آیا رضایت‌نامه‌اش را از صبای قم گرفت یا خیر؟ گفت: ساعت 12 با مسئولان باشگاه صبای قم جلسه دارم و یکی دو بند در قراردادم وجود دارد که روی همان بندها تصمیم به این جدایی گرفتم. 

به گزارش بولتن نیوز،وی افزود: از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم و با او صحبت کردم که به تیم تراکتورسازی اضافه شوم و او هم همیشه به من لطف دارد. 

بیک‌زاده در خصوص اینکه آیا در این مدت که با صبا تمرین نمی‌کرد از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است، گفت: من خودم اختصاصی تمرین می‌کردم و ان‌شاءالله از فردا به تمرینات تراکتورسازی اضافه خواهم شد. 

وی در پایان گفت: خدا را شکر من خودم آذری هستم و می‌خواهم امسال هم پیش هم‌شهریانم بازی کنم تا یک جام برای آنها هدیه بیاوریم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :