صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
دو بازیکن تیم پیکان با گرفتن رضایت‌نامه از این باشگاه جدا شدند.

به گزارش بولتن نیوز،هادر عبدی بازیکن پیشین تیم پیکان که در نیم فصل اول نتوانست در ترکیب این تیم جا بیفتد و بیشتر بازی‌ها را روی نیمکت حضور داشت با گرفتن رضایت‌نامه از این تیم جدا شد.او با تیم نفت ‌آبادان به توافق رسیده است. 

همچنین آرش برهانی هم که زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی او شنیده می‌شد هم رضایت‌نامه خود را از پیکان دریافت کرد.

بهنام مددی مدیر رسانه‌ای باشگاه پیکان این خبر را تائید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :