صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
گفت‌وگوی کارلوس کی‌روش با وب‌سایت ساکرنت دومین مصاحبه این سرمربی پس از آتش‌بس توصیه شده از سوی مدیران به وی و سرمربی پرسپولیس است.
به گزارش بولتن نیوز،کی‌روش در گفت‌وگوی دیروز لحن خود را تندتر هم کرده و با حسودخواندن سرمربی پرسپولیس عده‌ای در فدراسیون را محکوم کرده که قصد دارد برانکو را سرمربی تیم‌ملی کنند. وی همچنین فدراسیون فوتبال ایران را فاقد توانایی برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای صعود تیم‌ملی اعلام کرده است.

این گفت‌وگو در شرایطی منتشر شده که سرمربی تیم‌ملی در بازگشت به ایران با استقبالی باورنکردنی مواجه شد. او در حالی از دبی به تهران آمد که محمدرضا ساکت مسئول حراست فدراسیون و چند کارمند دیگر به استقبالش رفته بودند تا کی‌روش حس نکند از حمایت لازم به دور است. با این حال این مصاحبه نشان می‌دهد که مواضع کی‌روش با فوتبال ایران فعلا همان استعفای کتبی و شفاهی دو هفته پیش است و او به هر دلیلی روی این موضع پافشاری می‌کند.

اینکه فدراسیون فوتبال بالاخره سرمربی پرتغالی را مجاب به ماندن می‌کند و ایران با او دو بازی فروردین‌ماه را انجام می‌دهد یا نه هنوز قطعی نیست اما به نظر مذاکرات با کی‌روش فعلا ادامه‌‌دار خواهد بود تا در نهایت یک نقطه ثبات، بحران فعلی را موقتا فروبنشاند.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: کی‌روش ، طعنه‌ها ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :