صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز تأکید کرد که این تیم در لیگ برتر می‌ماند.

گروه ورزشی: حمیدرضا علی‌عسگر  درباره تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: ما بازی خوبی را انجام دادیم و باید برنده می‌شدیم، ولی متأسفانه چند فرصت خوب را از دست دادیم و از داوری هم ضربه دیدیم. دو پنالتی مسلم به سود ما گرفته نشد و با اشتباه داور از گرفتن سه امتیاز محروم شدیم.

به گزارش بولتن نیوز،هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز ادامه داد: ماشین‌سازی از زمانی که فرهاد کاظمی هدایت این تیم را برعهده گرفته از لحاظ فنی پیشرفت کرده است و ما هفته به هفته بهتر می‌شویم. مقابل تیمی مثل فولاد هم که قدرت تهاجمی خوبی دارد بازی قابل‌قبولی را به نمایش گذاشتیم و متأسفانه به حق خودمان که گرفتن سه امتیاز بود، نرسیدیم.

وی در مورد عملکرد خودش در بازی ماشین‌سازی - فولاد نیز اظهار داشت: به‌دلیل مصدومیتی که داشتم از شرایط تمرین دور بودم و فقط سه جلسه تمرین کردم. بعد از دقیقه 70 از لحاظ بدنی اُفت کردم، ولی فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم.

علی‌عسگر در پاسخ به این سؤال که «آیا ماشین‌سازی در لیگ می‌ماند؟»، تصریح کرد: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و قطعاً ماشین‌سازی در لیگ می‌ماند. هدف ما قرار گرفتن در بین تیم‌های وسط جدول است و به هیچ عنوان سقوط نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :