صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
هافبک پرسپولیس گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی این فصل است و قصد داریم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.
به گزارش بولتن نیوز،کمال کامیابی‌نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل سایپا گفت: دیدار مقابل سایپا مسابقه‌ای بسیار خوب بود که در آن شاهد همه چیز بودیم و خدا را شکر با برتری ما به پایان رسید.

وی ادامه داد: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی این فصل است و قصد داریم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم تا 3 یا 4 هفته مانده به پایان فصل جشن قهرمانی را برپا کنیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد گفت: در آن صحنه من فقط توپ را زدم، اما داور به اشتباه به من کارت زرد نشان داد. حتی اگر در آن صحنه من مرتکب خطا هم شده باشم نباید اخطار می‌گرفتم. امیدوارم داوران نیز همانقدر که ما دقت می‌کنیم در جریان بازی دقت خود را بیشتر کنند و برای آرام کردن جو بازی از کارت‌های خود استفاده نکنند. 

کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: در صحنه‌ای که کارت زرد گرفتم بازیکن حریف با آرنج به صورت من زد که داور این صحنه را ندید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :