صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
هافبک پرسپولیس گفت: اگر احمد‌زاده اخراج نمی‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
به گزارش بولتن نیوز،سامان نریمان‌جهان پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود که خدا را شکر با برتری ما به پایان رسید. سایپا در این دیدار برای دفاع کردن آمده بود و روی ضد حملات برنامه داشت که این اجازه را به این تیم ندادیم. 

وی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر احمد‌زاده اخراج نمی‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. 

هافبک پرسپولیس در خصوص داوری عنوان کرد: داور در این دیدار در صحنه‌های 50 - 50 به سود سایپا سوت می‌زد و این مسئله تا حدودی ما را عصبی کرده بود. من اعتقاد دارم ما باید فکر خود را از داوری خارج کنیم و در بازی‌های آینده روی کار خودمان تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :