صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دستیار پیشین خود و سرمربی سایپا را به سمت نیمکت پرسپولیس برد.
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 16:35 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. 

به گزارش بولتن نیوز،* برانکو و فرکی پیش از آغاز بازی برخورد گرمی با هم داشتند و پس از آن برانکو، فرکی را به سمت نیمکت پرسپولیس برد.  برانکو و فرکی زمانی در تیم ملی همکار یکدیگر بودند.

* محسن مسلمان، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند و محسن ربیع‌خواه به سمت نیمکت سایپا و در سوی دیگر خلعتبری و غلامرضا رضایی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

* بر تعداد تماشاگران ورزشگاه همچنان افزوده می‌شود و در حال حاضر 45 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* 5 نفر که پرچم استقلال را در دست دارند در جایگاه مخصوص استقلالی‌ها تیم سایپا را تشویق می‌کنند.

* پیش از آغاز بازی بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و همچنین کاظم سیدعلیخانی پیشکسوت پرسپولیس یک دقیقه سکوت کردند.

* هواداران پرسپولیس پس از اینکه متوجه شدند اندک تماشاگران سایپا پرچم آبی به دست دارند واکنش تندی نشان دادند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :