صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت‌: حق ما در دیدار مقابل استقلال خوزستان واقعا برد نبود چون آنها بهتر بازی کردند.

گروه ورزشی: امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان گفت: از حمایت‌های استاندار خوزستان از استقلال تشکر می‌کنم که اجازه نداد بازیکنان کلیدی این تیم جدا شوند.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز،وی ادامه داد: واقعا حق ما برد نبود استقلال بهتر از ما بازی کرد و فوتبال تاکتیکی خوبی را به نمایش گذاشت. خدا خواست سه امتیاز به ما برسد اما به غیر از جباری سایر بازیکنان تراکتور در حد خود ظاهر نشدند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: البته زمین صاف و هموار ورزشگاه غدیر به زیبا شدن بازی کمک کرد. اطمینان دارم استقلال با این انگیزه می‌تواند در آسیا موفق باشد.

قلعه‌نویی درباره آرش افشین گفت: افشین با نمایشی که امروز داشت نشان داد می‌تواند در آینده دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

وی درباره خریدهای تراکتورسازی گفت: هنوز نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر کرد و در آینده با گذشت زمان تأثیر این خریدها مشخص خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :