صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
مهاجم نیم فصل سایپا قراردادش را با سپاهان امضا کرد.

به گزارش بولتن نیوز،مسعود حسن‌زاده ظهر امروز قراردادش را با سپاهان امضا کرد تا پس از یک نیم فصل حضور در سایپا دوباره به اصفهان بازگردد.

حسن‌زاده فصل گذشته را در ذوب‌آهن توپ می‌زد.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: حسن‌زاده ، سپاهان ، مهاجم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :