صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰
سرپرست باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز دیداری با بازیکنان تیمش داشت.
به گزارش بولتن نیوز،علی اکبر طاهری که هفته های سختی بابت مشکلات به وجود آمده برای بازیکنان ملی پوش و همچنین نقل و انتقالات و تقویت سرخپوشان پشت سر گذاشته بود، امروز در حاشیه تمرین این تیم در استادیوم شهید کاظمی حضور یافت و با بازیکنان و اعضای کادرفنی دیدار و گفتگو کرد.

طاهری ضمن خیر مقدم به بازیکنان تازه وارد این تیم، از دیگر اعضای تیم خواست تا با قدرت همچون نیم فصل اول به کار خود ادامه دهند و در سایه حمایت هواداران به هدف بزرگ خود در این فصل دست یابند.


منبع: ورزش 3
برچسب ها: طاهری ، پرسپولیسی‌ ، جلسه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :