صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
فیلیپ لام:
کاپیتان «باواریایی ها» اعتقاد دارد اگر تیمش می خواهد قهرمانی دیگری در بوندسلیگا کسب کند، نیاز به ایجاد تعادل بهتری در زمین دارد.
تیم فوتبال بایرن مونیخ تمرینات آماده سازی خود را برای نیم فصل دوم در قطر دنبال می کند و با شروع دوباره بازی های بوندسلیگا در روز جمعه ۲۰ ژانویه باید به فرایبورگ سفر کنند.

به گزارش بولتن نیوز،«فیلیپ لام» کاپیتان «باواریایی ها» که در ماه نوامبر گذشته ۳۳ ساله شد، بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ از فوتبال ملی خداحافظی کرد. وی اکنون در سال های آخر فوتبال حرفه ای خود به سر می برد و او را به عنوان یک مدیر ورزشی در آینده قلمداد می کنند، اما خودش اصرار دارد که هنوز ترجیح می دهد در زمین «آلیانس آرنا» بازی کند.

به نقل از «بیلد»، وی گفت: در این لحظه، این آخرین اردوی تمرینی نیم فصل من است. قراردادم هنوز تا سال ۲۰۱۸ پا بر جاست.

بایرن مونیخ که مدافع عنوان قهرمانی است، با سه امتیاز بیشتر از آر بی لایپزیگ صدرنشین بوندسلیگاست و ماه آینده از دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال برود.

بایرن آخرین بازی خود در نیم فصل اول را مقابل لایپزیگ با نتیجه سه بر صفر پیروز شد اما لام معتقد است که تیمش تحت هدایت «کارلو آنچلوتی» هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

وی افزود: ما باید به تعادل بهتری بین دفاع و حمله برسیم. پیش از این در خیلی از بازی ها خوب کار کردیم ولی در این فصل مواقعی بودند که این تعادل درست برقرار نبود.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :