صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: اولویتم سنگربانی در فولاد خوزستان است.

به گزارش بولتن نیوز، وحید طالب‌لو، دروازه‌بان تیم فولاد خوزستان ضمن تکذیب گمانه زنی‌های منتشر شده از سوی او در برخی رسانه‌ها، اولویت اصلی‌اش را سنگربانی از تیم فولاد خوزستان عنوان کرد.

در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری کذب به خوانندگان خود اینگونه القاء می‌کنند که وحید طالب‌لو در آستانه جدایی از تیم فولاد خوزستان قرار دارد و این در حالی است که به گفته این سنگربان با اخلاق تمام هم و غم او موفقیت و سربلندی فولاد خوزستان در دور برگشت از لیگ برتر است. وحید طالب‌لو اعلام کرد که فولاد خوزستان در نیم فصل نخست با همدلی و اتحاد درونی توانست جایگاهی خوب برای خود بدست آورد و در حال حاضر نیز سعی و تلاش تمامی مجموعه این است که به دور از هرگونه حاشیه این روند را در مسابقات آینده دنبال کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :