صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» درباره‌ی پخش صدای یکی از خواننده‌های لس آنجلسی در قالب این سریال، به بیان توضیحاتی پرداخت.
گروه سینما و تلویزیون: علی لدنی با اشاره به صحنه‌ای که شب گذشته در سریال «معمای شاه» با حضور شخصیت ابی (خواننده) پخش شد، اظهار کرد: این سکانس با هیچ ممیزی روبه‌رو نشد. صدای پخش‌شده در سریال، صدای اصلی خود خواننده بوده است، فقط خود شخصیت شبیه‌سازی شده است که بسیار هم شبیه شده بود.

به گزارش بولتن نیوز، او با بیان اینکه در قسمت‌های گذشته سریال، ویگن هم حضور داشته بود، یادآور شد که در قسمت‌های آتی خوانندگان دیگری هم که به نوعی با دربار در ارتباط بودند، با صدای خودشان در مجموعه «معمای شاه» حضور پیدا خواهند کرد.

تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» با اشاره به حضور ابی (خواننده) در این سریال گفت: این قسمت مربوط به حضور غلامرضا پهلوی در کاباره میامی می‌شود که با حضور محمود قربانی (رییس کاباره و دوست غلامرضا پهلوی) ضبط شده بود و در واقع به فعالیت دربار در این زمینه بازمی‌گردد.

سریال «معمای شاه» هر شب بجز پنجشنبه و جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه اول پخش می‌شود.
منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :