به گزارش بولتن نیوز،آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ برتر از ساعت 14 بین دو تیم ماشینسازی و سایپا در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز برگزار شد که بازی با نتیجه مساوی 3 بر 3 به پایان رسید. این مسابقه معوقه از هفته پانزدهم لیگ برتر بود که امروز برگزار شد.
اتفاقات مهم بازی:
ماشینسازی که 9 شکست متوالی در کارنامه داشت در نیمه اول این بازی با پیروزی به رختکن رفت و 2 گل هم زد. در حالیکه این تیم در 14 بازی گذشتهاش فقط 8 گل زده بود.
نیمه دوم را نارنجیپوشان سایپا هجومی آغاز کردند و در 2 دقیقه 2 گل زدند تا بازی به تساوی کشیده شود و در ادامه مسابقه هم هر دو تیم یک گل دیگر زدند تا این دو تیم انتهای جدولی یک بازی پرگل و تماشایی را به نمایش بگذارند. فرهاد کاظمی توانست نوار 9 باخت متوالی ماشینسازی را قطع کند.
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
bultannews@gmail.com