صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
مهاجم تیم فوتبال استقلال خواهان جدایی‌ از این تیم شد.
به گزارش بولتن نیوز،کاوه رضایی که در تمرین روز گذشته استقلال شرکت کرده بود تا به قول مسئولان باشگاهش به همه شایعات درباره جدایی خود از جمع آبی‌پوشان پایان دهد، در تمرین امروز (شنبه) استقلال شرکت نکرد. این بازیکن ظهر امروز جلسه‌ای با علیرضا منصوریان برگزار و اعلام کرد به علت وضعیتی که به وجود آمده، بهتر است رضایت‌نامه‌اش را بدهند.

ظاهراً رضایی به علت قول‌های علیرضا منصوریان به او برای دعوت شدن به تیم ملی و همچنین اظهارات حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال علیه خودش چنین تصمیمی را گرفته و گفته است در صورتی باشگاه شروط مدنظر او را فراهم نکند، روی تصمیم خود می‌ماند.

مدیربرنامه‌های این بازیکن با تأیید این خبر اظهار داشت: کاوه به علت شرایطی که بوجود آمده، دیگر نمی‌خواهد در استقلال بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: کاوه ، استقلال ، جدایی‌

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :