صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با مسئولان باشگاه‌شان راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند.
به گزارش بولتن نیوز، ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل این باشگاه حاضر شدند تا با سرپرست باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو انجام دهند.

ملی‌پوشان تیم پرسپولیس روز گذشته از دبی به تهران برگردانده شدند و به همین دلیل امروز در باشگاه حاضر شده تا جعفر کاشانی و علی اکبر طاهری رئیس هیأت مدیره و سرپرست این باشگاه در خصوص اتفاق رخ‌داده صحبت کنند.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :