صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
گروه فناوری: در عکس لو رفته روي سايتهاي چيني که در زير مشاهده مي کنيد لوگوي NOKIA by Microsoft به چشم مي خورد که مي تواند اولين گوشي با برند مايکروسافت باشد که پس از خريد و ادغام نوکيا در مايکروسافت به واقعيت مي‌پيوندد.

به گزارش بولتن نیوز، بنابراين پس از الحاق رسمي نوکيا با مايکروسافت کم کم شاهد ورود اولين گوشي مايکروسافتي نوکيا خواهيم بود اما يکي دو سالي را بايد همچنان اين برند جديد را دو اسمه ببينيم.

لوميا 830 نمايشگر 4.5 اينچي داشته و دوربين 13 مگاپيکسلي (از نوع pureview) مجهز به لنز Zeiss است.

اطلاعات بيشتري درباره اين گوشي در دست نيست و بايد منتظر لو رفتني ديگر باشيک تا اطلاعات بهتري بدست آيد.
منبع: خبر آنلاین
برچسب ها: لومیا ، گوشی ، نوکیا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :