صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵
فرماندار شهرستان ملکان از نبود پایگاه امداد بین جاده ای در شهرستان ملکان انتقاد کرد.

به گزارش بولتن نیوز، محمدباقر خانی در جلسه ستاد بحران شهرستان ملکان، گفت: متأسفانه در هیچکدام از جاده های شهرستان ملکان پایگاه امداد بین جاده ای وجود ندارد.

وی افزود: در جاده ملکان به بناب و میاندوآب روزانه بیش از 25 هزار خودرو تردد می کنند که در سوانح، اتفاقات و حوادث کار امدادرسانی با تأخیر انجام می گیرد.

فرماندار ملکان، خاطر نشان کرد: زمین موردنیاز برای احداث پایگاه امدادی بین جاده ای در شهرستان ملکان تهیه و آماده شده اما تاکنون اقدامی برای احداث آن انجام نشده است. 

خانی همچنین بر وجود 32 قلم کالای اساسی و ضروری زندگی در مواقع بحرانی تأکید کرد و افزود: باید انبارهای هلال احمر برای مواقع ضروری آماده باشند.

وی همچنین از تشکیل ستاد بحران در روستاهای شهرستان ملکان خبر داد و گفت: این ستاد مرکب از دهیار، شورای اسلامی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و مدیر مدرسه است که در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه آماده خدمات رسانی به آسیب دیدگان احتمالی است.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :