صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعتراف کرد که قصد ندارد تا دوران کهنسالی به دوران مربیگری خود ادامه دهد.
به گزارش بولتن نیوز،خوسپ گواردیولا در مصاحبه با شبکه NBC اعتراف کرد که تصور نمی‌کند دوران مربیگری چندین سال دیگر ادامه داشته باشد.

گواردیولا به این شبکه گفت: می‌خواهم تصور کنم که فاز بعدی حرفه‌ام بهتر خواهد بود اما اگر این طور نباشد دیگر اینجا نخواهم بود. در حال حاضر که چنین احساسی دارم و تا حدود در فرآیندی قرار دارم که فکر می‌کنم مقطع پایانی حرفه مربیگری من است.

گواردیولا افزود: قرار نیست که من تا 60 یا 65 سالگی مربیگری کنم. من سه سال یا بیشتر در منچسترسیتی خواهم بود اما خودم را در نزدیکی پایان دوران مربیگری‌ام می‌بینم و از این بابت مطمئنم.

سرمربی من‌سیتی درباره‌ برنامه‌ای که برای دوران پس از بازنشستگی‌اش دارد هم گفت: اگر دنبالم گشتید، می‌توانید مرا در زمین گلف پیدا کنید. از این بابت مطمئنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: گواردیو ، احساس ، نزدیک

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :