صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
سکوت ۲۰ ساله مرد ژاپنی حسود با همسرش سوژه سایت های خبری شده است.
به گزارش بولتن نیوز،اوتو یومی (Otou Yumi) شوهر حسود در طول این ۲۰ سال در کنار زن و فرزندان خود زندگی کرده است. سکوت ۲۰ ساله این زوج سبب شد تا پسر ۱۸ ساله شان مشکل خود را با رسانه‌های در میان گذاشته و این زوج به یک برنامه تلویزیونی دعوت شوند تا مشکلشان حل شود. انها پس از ۲۰ سال در پارکی که برای نخستین بار همدیگر را ملاقات کرده اند در کنار هم نشسته و لبخند می زنند.

شوهر حسود در این برنامه نیز خاطر نشان کرد که علت قهر آنها حسادت بیش از حد بوده اما در تمام این سالها از فرزندان خود مراقبت کرده و آنها را تنها نگذاشته است.
 
فرزندان این زوج در ۲۰ سال گذشته هیچ دیالوگی بین والدینشان نشنیده بودند. به همین دلیل به شدت احساساتی شدند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: قهر ، ژاپن ، سوژه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :