صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت که اگر قرار به ماندن سروش رفیعی در این تیم باشد، او به عنوان بازیکن آزاد می‌ماند نه سرباز.
به گزارش بولتن نیوز، مصطفی آجورلو درباره اینکه گفته شده باشگاه تراکتورسازی به اجبار سروش رفیعی را 6 ماه دیگر به عنوان بازیکن سرباز در این تیم نگه می‌دارد و این موضوع سنگی است که جلوی پای این بازیکن گذاشته شده تا به پرسپولیس نرود، اظهار داشت: نامه‌ای در این باره به دست ما رسیده که از طرف باشگاه نبوده است. با این حال تنها در صورتی سروش رفیعی را نگه می‌داریم که در نیم‌فصل دوم به عنوان بازیکن آزاد در تراکتورسازی بماند نه بازیکن سرباز.

وی ادامه داد: هیچ فشاری برای ادامه حضور رفیعی در تراکتورسازی وجود ندارد و ما با او درباره مسائل مالی صحبت می‌کنیم. اگر به تفاهم مالی برسیم سروش در تراکتورسازی می‌ماند و در غیر این صورت می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. رفیعی بازیکن باارزشی است اما به زور و به عنوان سرباز او را نگه نمی‌داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :