صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: خدا خیلی رحم کرد که رباط صلیبی‌ام پاره نشد و فقط رباط داخلی پایم آسیب دیده است.

به گزارش بولتن نیوز،محمد قاضی در خصوص آخرین شرایط خود بعد از اتفاقی که برای وی در جریان بازی با سپاهان رخ داد گفت:شب گذشته از پایم عکس گرفتم و امروز هم در کلینیک دکتر نوروزی حاضر شدم و پایم مورد معاینه قرار گرفت.

وی افزود: خدا خیلی رحم کرد و شانس آوردم رباط اصلی پایم آسیب ندید. وقتی بازیکن سپاهان روی پایم افتاد صدایی شنیدم و خیلی ترسیدم ولی خوشبختانه فقط رباط داخلی‌ام آسیب دیده است.

قاضی در پایان گفت: حداقل دوهفته تا یک ماه باید دور از تمرینات باشم و بازگشتم به میادین بستگی به نحوه فیزیوتراپی‌ام دارد. من دوست دارم به اولین بازی لیگ مقابل استقلال برسم ولی ریسک نمی‌کنم و کادر پزشکی هر تصمیمی بگیرد همان را اجرا می‌کنم.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: قاضی ، رباط ، استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :