صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
دونده المپیک مارتن
ملی‌پوش المپیکی مارتن ایران گفت: سطح مارتن جام هرمز نسبت به دوره قبل بالا بود.

به گزارش بولتن نیوز،محمدجعفر مرادی در مورد قهرمانی‌اش در مسابقات دوی مارتن جام هرمز که حکم قهرمانی کشور و انتخابی برای قهرمانی آسیا را داشت، بیان کرد: با توجه به تمریناتی که داشتم از عملکرد خودم در این مسابقه راضی هستم. رکورد 2 ساعت 20 دقیقه را ثبت کردم در صورتی که به اوج آمادگی‌ام برسم رکورد بهبود پیدا خواهد کرد.

وی افزود: من تمریناتم را بعد از المپیک برای حضور در قهرمانی آسیا پیگیری می‌کنم و امیدوارم آنجا هم نتیجه خوبی را بتوانم کسب کنم.

ملی‌پوش المپیکی دوومیدانی در مورد اینکه سطح رقابت‌ها چطور بود، گفت: در مسابقات قهرمانی کشور دوندگان خوبی حضور داشتند. فکر می‌کنم سطح این دوره نسبت به سال‌های قبل با توجه به رکوردهایی که ثبت شد خیلی بهتر بود.

مرادی در مورد قانون فدراسیون مبنی بر اعزام نفر اول این رقابت‌ها به قهرمانی آسیا گفت: فکر می‌کنم قانون خوبی است و این موضوع انگیزه دوندگان را بیشتر می‌کند و سطح مسابقات را بالا می‌برد.

وی در پایان عنوان کرد: این مسابقه نشان داد که اتفاقی که برای من در المپیک افتاد و اواخر مسابقه دچار مصدومیت شدم اتفاقی بود و در تمامی رقابت‌ها سعی می‌کنم علاوه بر عبور از خط پایان رکورد خوبی را هم به ثبت برسانم.

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی آسیا به احتمال زیاد در روزهای پایانی سال برگزار خواهد شد اما هنوز میزبان این مسابقات مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: جام ، مارتن ، رکورد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :