صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
طبق گفته مدیرامل باشگاه استقلال، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال با یک شرط می‌تواند در جمع آبی‌پوشان بماند.
به گزارش بولتن نیوز،بهنوز تکلیف سیدمهدی رحمتی و استقلال مشخص نشده است و این بازیکن در بلاتکلیفی به سر می‌برد. علیرضا منصوریان به دلیل برخی رفتارهای دروازه‌بان تیمش، او را در بازی با سپاهان روی نیمکت نشاند تا دامنه اختلافات آنها بیشتر و بیشتر شود. رحمتی در صحبت‌های خود عنوان کرده که با استقلال قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند، اما منصوریان در جلسه‌ با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه صحبتی از ماندن رحمتی نکرده است.

سیدرضا افتخاری با تأیید این خبر گفت: سرمربی تیم باید در رابطه با رحمتی تصمیم گرفته و نظر نهایی‌اش را اعلام کند. خود رحمتی متوجه شده که اشتباهاتی داشته است. اشتباهات فنی نبوده و بیشتر رفتاری بوده است. این موضوع را بارها منصوریان به ایشان گفته است. فکر کنم رحمتی چاره‌ای ندارد جر اینکه با سرمربی تیم مذاکره کرده و مشکلات را حل کند تا در استقلال بماند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
برچسب ها: رحمتی ، شرط ، استقلال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :