صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
فدراسیون جهانی فوتبال به مجازات باشگاه‌های بدهکار عربستانی ادامه می‌دهد و این بار باشگاه الشباب را از خرید بازیکن جدید محروم کرد.

به گزارش بولتن نیوز،فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) کماکان به مجازات باشگاه‌های بدهکار عربستان ادامه می‌دهد و امروز باشگاه الشباب را به خاطر عدم پرداخت بازیکن اردنی خود در سال 2015 در حال تعلیق درآورد و این باشگاه حق خرید بازیکن جدید در ژانویه را ندارد.

سامی جابر، اسطوره فوتبال عربستان هدایت تیم الشباب را برعهده دارد و با این حکم فیفا او دیگر نمی‌تواند بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

پیش از این باشگاه الاتحاد عربستان به خاطر مشکلات مالی کسر امتیاز شده بود و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2016 نیز محروم شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: فیفا ، سامی ، نقره داغ

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :