صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهور گفت: در لایحه بودجه سال آینده 250 میلیارد تومان صرفا برای توسعه روستایی و اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است.
گروه فناوری: سید ابوالفضل رضوی در حاشیه همایش خدمات الزامی ICT در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته در پاسخ به این سوال که در بودجه 96 چه اعتباری برای توسعه روستایی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در موضوع روستایی تاکنون به آنچه که مورد نظر ما بوده به طور کامل توجه نشده است؛ اما در لایحه بودجه 96  کاستی‌ها جبران شده است.

به گزارش بولتن نیوز، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: لایحه پیشنهادی بودجه 96  توسط رئیس جمهور به مجلس تقدیم شده که کلیات آن به تصویب رسیده و اکنون در کمیسیون تلفیق در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در این لایحه 1.5 میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی به اشتغال اختصاص یافته که می‌توانیم از آن برای ایجاد اشتغال در روستاها نیز استفاده کنیم.

رضوی افزود: همچنین در این لایحه 250 میلیارد تومان برای ردیف اعتباری توسعه روستایی و اشتغال روستایی در نظر گرفته شده است.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :