صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
با اجرای آثار خلعتبری و علیزاده
علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی روز هشتم بهمن‌ماه در برج میلاد تهران کنسرت می‌دهد و آثاری از فردین خلعتبری و مهیار علیزاده را اجرا می‌کند.
به گزارش بولتن نیوز، «علیرضا قربانی» پس از حدود هفت ماه در تهران روی صحنه می‌رود. کنسرت این خواننده موسیقی اصیل ایرانی روز هشتم بهمن‌ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. «مجید روغنی»، تهیه کننده‌این کنسرت، درباره اجرای زنده علیرضا قربانی در برج میلاد گفت: این کنسرت در ادامه اجرای «دخت پری‌وار» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» است که خرداد و تیر امسال در تالار وحدت تهران برگزار شد. اما قطعات برگزیده «فردین خلعتبری» که برای علیرضا قربانی ساخته و خصوصاً آثار شاخص آلبوم «من عاشق چشمت شدم» به رپرتوار این برنامه اضافه شده است.

اولین اجرای آلبوم «دخت پری‌وار» از ساخته‌های مهیار علیزاده طی ماه‌های خرداد و تیر و به مدت 10 شب در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت. هنوز ترکیب ارکستر همراه علیرضا قربانی در این برنامه مشخص نشده ولی قطعاً تعداد نوازنده‌های این برنامه بیش از بیست نفر خواهد بود.
منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :