صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
حسین ماهینی در بازی روز گذشته مقابل سیاه جامگان دو پست دفاعی را پشت سر گذاشت.

به گزارش بولتن نیوز، مدافع راست ملی پوش پرسپولیس روز گذشته در دو پست دفاع میانی و دفاع چپ برای این تیم به میدان رفت.

ماهینی که در فضای مجازی حضوری فعال دارد با انتشار پستی جالب توجه در توئیتر از احتمال حضورش در پست دروازه بانی خبر داد. مدافع جنوبی پرسپولیس در این خصوص نوشته: قبل از بازی قرار بود به عنوان مدافع راست به میدان بروم، با شروع بازی در دفاع میانی به میدان رفتم و در نیمه دوم در دفاع چپ. اگر بازی به وقت اضافه می رفت شاید در پست دروازه به میدان می رفتم.


منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :