صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
برای سومین بار از ایران دعوتنامه دریافت کردم
گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران می‌گوید از پیبشنهادی که کشورمان به وی برای هدایت تیم ملی داده راضی نبوده است.
  1. به گزارش بولتن نیوز،آندره‌آ آناستازی گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگویی درباره مذاکره با فدراسیون کشورمان اظهار داشت: این نخستین مذاکره جدی من با فدراسیون والیبال ایران بود. البته آنها قبلا در گذشته با من صحبت‌هایی داشتند و فکر می‌کنم برای سومین بار بود که از ایران دعوت‌نامه دریافت می‌کردم.

وی افزود: من از این پیشنهاد راضی نبود. بعد از چند روز ایمیلی را به فدراسیون والیبال ایران نوشتم و از آنها به خاطر علاقه‌شان تشکر کردم، اما گفتم نمی‌توانم هدایت تیم ملی ایران را قبول کنم. این چیزی نیست که من بخواهم برای آینده‌ام انجام دهم.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: پیشنهاد ، ایران ، قبول

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :