صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
بازیکنان ذوب‌آهن با جای خالی امتیازهای خوبی گرفتند
سرمربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه می‌گوید اشتباهات فردی باعث شد تا تیمش مقابل ذوب‌آهن نتیجه را واگذار کند.

به گزارش بولتن نیوز،میترا شعبانیان درباره شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بچه‌های ما اصلا بازی خودشان را نکردند، با اینکه حریف را آنالیز کردیم نمی‌دانم چرا این طور شد. بازیکنان ذوب‌آهن از ما هماهنگ‌تر و یکدست بودند. ما بازیکنان توانمندی داریم و آنها باید با تجربه‌شان بازی مقابل ذوب‌آهن را می‌‌بردند.

وی افزود: در اواسط بازی لیبروی ما از ناحیه کمر آسیب دید. از طرفی اشتباهات فردی و از دست امتیازات در پوئن‌های احساس باعث شد تا این بازی را واگذار کنیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما مغرور شده بودند و فکر می‌کردند این بازی را به راحتی می‌برند. بازیکنان حریف با جای خالی و سرویس امتیازهای خوبی گرفتند. البته همچنان جای جبران داریم.

سرمربی والیبال بانوان بانک سرمایه درباره اینکه ذوب‌آهن امسال در دور رفت حریفان قدر از جمله دانشگاه آزاد، پارسه و بانک سرمایه را شکست داده، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن از مرداد تمریناتش را آغاز کرده، اما تیم‌های دیگر جابه‌جایی‌های زیادی داشتند، یا بازیکن از دست دادند و یا بازیکن جذب کردند. تیم ما هم امسال تشکیل شده است. ذوب‌آهن 2 بازیکن ملی‌پوش دارد و اردوهای ملی نیز شیرازه تیم را نمی‌پاشد و این تیم می‌تواند تمریناتش را انجام دهد.

شعبانیان همچنین درباره اینکه با اعلام سازمان لیگ، مسابقات به صورت پلی‌آف برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: مسلما به خاطر اردوهای ملی نمی‌شد مسابقات را به صورت پلی‌آف برگزار کرد. البته دیگر فرقی به ما حال ما نمی‌کند، اما اگر مسابقات پلی‌آف نباشد قطعا به ضرر تیم‌های تاره تاسیس و تیم‌هایی است که جابه‌جایی‌های زیادی داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: شعبانیان ، جبران ، بازیکن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :