صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: برای تفریح به ژاپن نیامده‌ایم و باید جام را بالای سر ببریم.
به گزارش بولتن نیوز، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: این‌همه زحمت کشیده‌ شده که جام را بالای سر ببریم. مردانم برای شکست دادن حریف ژاپنی هم قسم هستند و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: می‌دانم که هواداران از رکوردشکنی‌های ما لذت می‌برند تنها دلیل اهمیت دادن به این موضوع نیز این است که متوجه شده‌ام برای هواداران مهم و جذاب است. در غیر این‌صورت به رکورد فکر نمی‌کنم و فقط برایم پیروزی و قهرمانی اهمیت دارد. بزرگانی مثل بن‌هاکر یا کاپلو برای من حکم معلم دارند و اگر هم رکورد آنها را بشکنم معنی آن این نیست که بهتر از آنها هستم.
منبع: خبرگزاری فارس
برچسب ها: زیدان ، زحمت ، سرمربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :