صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
مورینیو از برتری مجدد تیمش در لیگ برتر خوشحال است.
به گزارش بولتن نیوز،ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد پس از برتری دیرهنگام 2 بریک تیمش در زمین کریستال‌پالاس در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس از بازگشت شیاطین سرخ به روند پیروزی اظهار خوشحالی کرد.

 او گفت: ابتدا باید از روخو تجلیل کنم. او فوق العاده بازی می کند، نه درباره تکل دنی رز و نه در مورد توانایی‌های داوید لوئیس صحبت نمی‌کنم. در حال حاضر  مارکوس روخو را به عنوان بهترین مدافع می‌شناسم. اوهجومی و عالی است و  احتمالا بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند.مثل تمام چند هفته اخیر نمایش خوبی ارائه کردیم و این بار خوشبختانه پیروزی شدیم. برتری در 3 بازی متوالی اتفاقی بود که از هفته سوم تا به حال تجربه نکرده بودیم. از اینکه می‌بینم تیمم از بازی خوب خود نتیجه می‌سازد، خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: فوتبال ، خوشحال ، بازی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :