صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
نایب رئیس فدراسیون ووشو گفت: وضعیت لیگ بانوان خوب است و با پخش شدن ملی‌پوش‌ها در تیم‌های مختلف سطح این مسابقات بالاست.
به گزارش بولتن نیوز،در حال پیگیری لیگ بانوان هستیم و این مسابقات با 5 تیم در حال برگزاری است. وضعیت لیگ امسال راضی‌کننده است زیرا با پخش شدن ملی‌پوشان در تیم‌های حاضر، مبارزات جذاب و در سطح بالایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار لیگ، مسابقات دانشجویی را هم پیگیری می‌کنیم تا به امید خدا در اولین حضور ووشو در مسابقات جهانی دانشجویان بتوانیم به نتایج خوبی برسیم. بعد از مسابقات دانشجویان، مسابقات قهرمانی کشور را جهت پیکارهای پیش رو برگزار خواهیم کرد. 

نایب رئیس فدراسیون ووشو در مورد تمدید قرارداد مربیان چینی عنوان کرد: با توجه به این موضوع که مسابقه‌ای پیش رو نیست، مربیان چینی به کشورشان بازگشتند اما در حال رایزنی برای جذب دو مربی در بخش تالو و ساندا جهت حضور در مسابقات آینده هستیم. به هر صورت ما به حضور آنها نیاز داریم. ممکن است همین مربیان قبلی در تیم ایران فعالیت کنند و شاید هم از مربیان جدید استفاده کنیم.

نظری گفت: خوشبختانه در طول ماه‌های اخیر مسابقات بین‌المللی را به خوبی پشت سر گذاشتیم و نتایج خوبی نیز حاصل شد. این موضوع نشان‌دهنده پتانسیل بالای ووشو در کشورمان است و امیدوارم بتوانیم در آینده نیز با تکیه بر همین پتانسیل به نتایج ایده‌آلی دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: نظری ، بانوان ، مربی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :