صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
غیاثی خبر داد:
رئیس فدراسیون دو ومیدانی کشور لهستان جمعه 26 آذر ماه سال جاری به ایران می‌آید.
به گزارش بولتن نیوز، طبق صحبت‌های اخیر مسئولان فدراسیون دو و میدانی ایران درخصوص جذب مربی خارجی و تبادل با فدراسیون‌ کشورهای دیگر مجید کیهانی درحاشیه کنگره جهانی دو و میدانی که در موناکو فرانسه برگزار شد با همتایان لهستانی و فرانسوی خود دیداری داشت و ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد تعامل بیشتر با فدراسیون‌های کشورهای دیگر باشیم.

تیمورغیاثی در این خصوص گفت:  هربرت لوژفسكی رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان برای تبادل دوجانبه، بازديد از اردوی كيش و سه روز كلاس آموزشی برای مربيان داخلی کشورمان جمعه 26 آذرماه وارد ایران می‌شود.

به گزارش میزان، هربرت لوژفسکی قرار بود به صورت مربی در ایران فعالیت کند که هفته گذشته به عنوان رئیس فدراسیون لهستان منسوب شد.
منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :