صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا:
سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در خصوص برگزاری رقابت‌های لیگ از ۲۵ آذر ماه اظهار داشت: برنامه‌های خود را برای تعطیلی ۲۱ روزه لیگ تنظیم کرده بودیم اما پس از یک هفته لیگ مجددا آغاز شد.
به گزارش بولتن نیوز، نسرین خزایی اظهار داشتبرنامه و تاریخ برگزاری لیگ برتر والیبال بانوان چندین بار تغییر کرده است. این تغییر برنامه‌ها روی برنامه‌ریزی تیم‌ها نیز تاثیر می‌گذارد. این بار هم به دلیل برگزاری رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان لیگ را تعطیل کردند اما تایم تعطیلی را تغییر دادند.

وی ادامه داد: به بازیکنان شهرستانی تیم اجازه دادیم که به شهرهای خود برگردند اما به یک باره گفتند که پایان این هفته لیگ شروع می‌شود دوباره به بازیکنان گفتیم برگردند. سالنی که برای تمرین گرفته بودیم را دوباره اجاره کردیم. در کل برنامه‌ریزی‌های‌مان به هم خورد اما زمانی که بحث تیم ملی و منافع تیم ملی مطرح است، باید همه این مشکلات را قبول کنیم. چرا که همه باید در خدمت تیم ملی باشیم.

سرمربی تیم سایپا درباره بازی این تیم برابر پارسه در هفته سوم گفت: در هفته اول بازی سختی برابر تیم بانک سرمایه داشتیم اما در بازی دوم سه امتیاز ارزشمند به دست آوردیم. به دنبال کسب سه امتیاز دیدار با پارسه هستیم و خود را برای به دست آوردن این سه امتیاز آماده کرده‌ایم.

خزایی تصریح کرد: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ امسال کم است، به همین دلیل به نایب رئیس فدراسیون والیبال پیشنهاد دادم که پلی آف را امسال برگزار کنیم.گویا تیم‌های دیگر نپذیرفته‌اند. با توجه به تعداد تیم‌های حاضر در لیگ در میانه دور برگشت، می‌توان حدس زد که کدام تیم قهرمان است. با این اوصاف جذابیت و هیجان از لیگ گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: تعطیل ، لیگ ، امسال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :