صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
تیم باسکی در هفته پانزدهم لالیگا سه امتیاز شیرین به دست آورد.
به گزارش بولتن نیوز،شب دوم از هفته پانزدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری 3 بر2 رئال سوسیه‌داد مقابل میهمانش، والنسیا ادامه یافت.

خوزه در دقایق 2 و 24 و خوانمی در دقیقه 90 برای سوسیه‌داد و پارخو در دقیقه 36 (از روی نقطه پنالتی) و باکالی در دقیقه 90 برای والنسیا گل زدند.

 در این بازی پراُفت و خیز، کارلوس ولا از سوسیه‌داد در دقیقه 60  پنالتی خود را مقابل آلوس، دروازه‌بان پنالتی‌گیر والنسیا از دست داد و  کانسلو از این تیم در دقیقه 83 از زمین اخراج شد.

با ثبت این نتیجه سوسیه‌داد 26 امتیازی در رده چهارم و والنسیای 12 امتیازی در رده هفدهم جدول لالیگا قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: سوسیه ، خانه ، باسکی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :