صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
اوسین بولت، سریع ترین مرد جهان و برنده مدال طلای المپیک در رشته دوی سرعت در مورد علاقه اش به فوتبال صحبت کرد.
به گزارش بولتن نیوز؛ بولت در این باره که اخیرا در تمرینات دورتموند شرکت کرده است بیان کرده است: مسلما دوندگی به فوتبالم خیلی کمک کرده و عاشق پیست دو میدانی هستم. تا همیشه به این که یک دونده بودم ام افتخار می کنم و چیزی برایم عوض نخواهد شد. قرار نیست که بازی کنم فقط در تمرینات شرکت کردم اما دوست داشتم به خودم ثابت شود که در عرصه فوتبال چه توانایی هایی دارم و خودم را محک زدم.

وی در مورد علاقه اش به فوتبال و رقابت رونالدو و مسی هم صحبت کرد:

رونالدو و رئال مادرید را به مسی و بارسلونا ترجیح می دهم.
منبع: وب سایت رسمی برنامه نود
برچسب ها: بولت ، دونده ، فوتبال

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :