صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تیم پزشکی رشید رحیمف سرمربی تاجیکستانی تیم ترک گروژنی به وی اعلام کرده اند که به منظور حفظ سلامتی باید مربیگری را رها کند.

به گزارش بولتن نیوز،تیم پزشکی بر این باور است استرس های ناشی از نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری ترک گروژنی همان تیمی که میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی در آن بازی می کند بی شک سلامتی رشید رحیمف را به خطر می اندازد! 


پزشکان به وی اعلام کرده اند در صورت ادامه حضور روی نیمکت تیم ترک گروژنی هر اتفاقی ممکن است سلامتی وی را به چالش بکشد که در این صورت او به تنهایی مسئول این اتفاق احتمالا تلخ خواهد بود. 


در پی این هشدار سرمربی تاجیکستانی تیم ترک گروژنی اعلام کرد به زودی تصمیم نهایی اش را برای کناره گیری از این سمت با توجه به وضعیت جسمانی پس از پایان دوره اول لیگ برتر روسیه خواهد گرفت. 


دور اول لیگ برتر روسیه دو هفته دیگر پس از پایان هفته هیجدم تمام می شود  و تیم ها به مرخصی زمستانی سه ماهه خواهند رفت. احتمالا در این تعطیلات رشید در نشستی با سران باشگاه تصمیم خود را نهایی خواهد کرد. او در ابتدای فصل هم چند هفته ای مریض شد و در یکی از بیمارستان های شهر مسکو تحت مراقبت و درمان بود.


منبع: ورزش 3

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :