صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
فیلم زندگی سریع‌ترین دونده جهان شب گذشته با حضور ستاره دنیای فوتبال در شهر لندن اکران شد.

به گزارش بولتن نیوز؛ مراسم اکران فیلم «من بولت هستم» شب گذشته در حالی در شهر لندن برگزار شد که علاوه بر خودِ اوسین بولت، چهره‌های دیگری همچون اولیویه ژیرو، سانتی کاسورلا، هکتور بیرین، ناچو مونرئال و کالوم چمبرز، اعضای تیم فوتبال آرسنال، رحیم استرلینگ از تیم منچسترسیتی، سسک فابرگاس از چلسی و روبرت پیرس، محمد فرح و بوریس بیکر حضور داشتند.

حضور ستاره‌های تیم آرسنال در حالی بود که بولت بارها از علاقه فراوانش به منچستریونایتد صحبت کرده بود، اما هیچ‌کدام از بازیکنان این تیم به مراسم اکران نیامده بودند.

بولت درباره اکران فیلمش گفت: بیشتر مردم درباره من فکر می‌کنند که «اُه اوسین، این برای او آسان است و هیچ استراسی برایش وجود ندارد»، در حالی که این‌گونه نیست. من می‌خواستم در این فیلم به مردم نشان بدهم که از کجا و در چه شرایطی به اینجا رسیده‌ام.

بولت که در المپیک‌های 2008 ، 2012 و 2016 توانسته 9 مدال طلا کسب کند، اعلام کرده که بعد از مسابقات جهانی 2017 در لندن از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
برچسب ها: بولت ، اکران ، ستاره ها

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :